تصمیم سخت...

الان ازنظر روحی تو شرایط عجیبی هستم...

کم کم دارم ازآدما و خودخواهیشون میبُرم...

ازتوقعاتشون خسته شدم...

از اون خودم که با آدماس خسته شدم...

چن روزه تو فکرم که از دنیای حقیقی همه آدما بیام بیرون،برای یه مدت طولانی...همه وهمه...

و فقط بعنوان یه واقعیته متحرک تو زندگیشون باشم!

این خیلی برام سخت خواهد بود...

و شاید خیلی خودخواهانه وحتی نامردی باشه..

شاید خیلی هم عذاب بکشم اگه این تصمیمو عملی کنم...

ولی تو فکرشم...

به شدت تو فکرشم...

من دیوونه ام وهمه چی ازم برمیاد!

 

+یه حرفایی هستن گاهی..که دلم نمیخاد به شخص خاصی بگم...فقد دلم میخواد بگمشون!..اینجوروختا معمولا میام اینجا مینویسم...



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت23:31---23 اسفند 1393
زامبی هم ک باشی بازم واسه من مهربونی

زینب
ساعت20:48---8 دی 1393
آره.مطمئنم.
پاسخ: !


م.پـــ
ساعت15:01---7 دی 1393

"اگه" حالتو بهتر می کنه
پاسخ: باید حرف بزنیم راجع بهش...یه سری صبت جوجه آنه دارم!



زینب
ساعت20:28---6 دی 1393
....پشتتم!و موافق تصمیمتم.....
پاسخ: ...! مطمئنی؟!


ملیکا
ساعت18:12---6 دی 1393
همون کاری رو بکن که باعث بشه آرامشت بیشتر بشه..خوشحالی هات بیشتر بشه..هیچ کس به اندازه خود آدم نمی دونه چی حالش ُ بهتر می کنه. :]
پاسخ: حق باتوست......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : جمعه 5 دی 1393 | 11:0 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.